Για ένα ζευγάρι:
1 χαρτόνι με σχεδιασμένο ένα σχηματισμό σαν τον παρακάτω.
1 σχήμα από χαρτόνι ίδιο για κάθε ένα από τα σχήματα του
σχηματισμού, στο ίδιο χρώμα με τα σχήματα του σχηματισμού.
Δραστηριότητα
Τα παιδιά χωρίζονται σε ζευγάρια και κάθονται
πλάτη με πλάτη. Το ένα παιδί, ο πομπός, παίρνει το χαρτόνι με τον
σχηματισμό. Το άλλο, ο δέκτης, παίρνει ένα λευκό χαρτόνι και τα
σχήματα από χαρτόνι. Ο πομπός πρέπει να δώσει οδηγίες στον δέκτη για
να φτιάξει αυτός τον σχηματισμό (που δεν το έχει δει).
Η δραστηριότητα αυτή δίνει την ευκαιρία στα
παιδιά να χρησιμοποιήσουν λεξιλόγιο σχετικό με το χώρο, και τα
σχήματα (λεκτική περιγραφή) και να συνδυάσουν δύο διαφορετικούς
τρόπους αναπαράστασης του χώρου: εικονικός (σχήματα) και
λεκτικός (περιγραφή).
Τα σχήματα του πομπού και του δέκτη είναι σε
διαφορετικά χρώματα για να μη λειτουργεί το χρώμα ως κριτήριο
αναγνώρισης.