Πλήθος
Προσθετική ιδιότητα του πλήθους (η ένωση των υποδοχών της
δεύτερης ράβδου είναι ίση με το πλήθος των υποδοχών της πρώτης)
Αριθμητική ακολουθία
Απαρίθμηση και καταμέτρηση (για να βρεθεί η
κατάλληλη υποδοχή στη δεύτερη ράβδο)
Οργάνωση αριθμητικής ακολουθίας
Σχέσεις μέρους-μέρους-όλου ( τα δύο
μέρη της δεύτερης ράβδου δίνουν το όλο, το πλήθος των υποδοχών που
αντιστοιχούν στο βάρος της πρώτης ράβδου) – πρόσθεση και αφαίρεση
(υπολογισμός της θέσης κατευθείαν χωρίς απαρίθμηση και καταμέτρηση)
Παρατηρήσεις:
-
Το υλικό επιτρέπει στα παιδιά να δοκιμάζουν και
να πειραματίζονται στην προσπάθεια να υπολογίσουν τη σωστή θέση.
Η έλλειψη ή η ύπαρξη ισορροπίας λειτουργεί ως μηχανισμός ελέγχου
για την ορθότητα της ενέργειας.
-
Ο ζυγός μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα
στάδια εκμάθησης της αριθμητικής ακολουθίας: για την εξάσκηση
στην απαρίθμηση, για την ανακάλυψη των προσθετικών σχέσεων, για
την εξάσκηση στην αυτοματοποίηση των προσθετικών σχέσεων.
-
Αν στις υποδοχές του ζυγού υπάρχουν τα
αριθμητικά σύμβολα τότε:
-
το μαθηματικό περιεχόμενο συμπεριλαμβάνει
την εκμάθηση συμβόλων
-
στις ενέργειες συμπεριλαμβάνεται η συσχέτιση
διαφορετικών τύπων αναπαράστασης ποσοτήτων και αριθμών
-
το περιβάλλον εμπεριέχει και συμβολικό
πλαίσιο