ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΖΥΓΟ 1

 

 

Υλικό

Ο ζυγός τύπου διπλού στατήρα

Δραστηριότητα

Κρεμάμε ένα βάρος στη μία ράβδο και τα παιδιά πρέπει να βρούνε σε ποια θέση της άλλης ράβδου θα κρεμάσουνε το βάρος για να ισορροπήσει ο ζυγός


’ξονας

Αριθμητικός

Μαθηματικό περιεχόμενο

Αριθμητική ακολουθία: απαρίθμηση και καταμέτρηση

Παρατηρήσεις:

  1. Το υλικό επιτρέπει στα παιδιά να δοκιμάζουν και να πειραματίζονται στην προσπάθεια να υπολογίσουν τη σωστή θέση. Η έλλειψη ή η ύπαρξη ισορροπίας λειτουργεί ως μηχανισμός ελέγχου για την ορθότητα της ενέργειας.

  2. Ο ζυγός μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια εκμάθησης της αριθμητικής ακολουθίας: για την εξάσκηση στην απαρίθμηση, για την ανακάλυψη των προσθετικών σχέσεων, για την εξάσκηση στην αυτοματοποίηση των προσθετικών σχέσεων.

  3. Αν στις υποδοχές του ζυγού υπάρχουν τα αριθμητικά σύμβολα τότε:

  • το μαθηματικό περιεχόμενο συμπεριλαμβάνει την εκμάθηση συμβόλων

  • στις ενέργειες συμπεριλαμβάνεται η συσχέτιση διαφορετικών τύπων αναπαράστασης ποσοτήτων και αριθμών

  • το περιβάλλον εμπεριέχει και συμβολικό πλαίσιο

Περιβάλλον

Εμπράγματο (υποδοχές)

Τύπος ενεργειών

Μέτρηση πλήθους

Τόσες υποδοχές όσες και οι υποδοχές του αρχικού βάρους

Είδος δραστηριότητας

Κατασκευή πλήθους